Breaking News

PRODUCT REVIEW MAMYPOKO (NEWBORN)


PRODUCT REVIEW MAMYPOKO (NEWBORN)


Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Lamanya KG tak kemaskini blog ni kan. Okey la, kali ini KG berkisah tentang satu produk ni iaitu lampin pakai buang Mamypoko (Newborn).  Sebenarnya anak bongsu KG akan masuk 2 tahun 1 Disember ni, jadi diapers ni bukan anak KG yang pakai la. Kebetulan ada anak buah yang baru lahir dan masuk 3 bulan.Tak perlu cerita melalut, KG teruskan pada cerita diapers Mamypoko ni.

Ada 3 perkara menarik perhatian KG tentang mamypoko Air Fit ni.

Pertama: Tape Type  S84 pcs. Ha...ada 84 keping tu. KG kalau beli pampers memang suka tengok jumlah kepingnya ni. Yang pasti itu adalah tarikan utama untuk KG bila membeli pampers.

Kedua: Mamypoko Air Fit merupakan pilihan nombor 1 ibu-ibu di Jepun. Ha, kenapa ibu-ibu di Jepun suka sangat dengan mamypoko ni? KG pun nak tahu sangat, sebab tu mencuba untuk si baby comel(anak buah KG). Biasanya kalau sudah menjadi pilihan nombor 1 ibu-ibu dari Jepun tu, maknanya ianya adalah BARANG BAIK!!!

Ketiga : Pampers ni tahan kebocoran selama 12 jam!!! Ha, ambik kau 12 jam tu. Yang ni kalau selalu bangun malam dua tiga kali semata-mata nak tukar pampers. Tapi dengan mamypoko air fit, baby nyenyak maknya pun ikut nyenyak. (kecuali la baby lapar ya mak)

Berkongsi mengenai keselesaan. Ha, yang pasti si baby la yang merasa selesa kan. Bila baby selesa, dia akan nyenyak tidur dan kurang meragam kecuali lapar. Jawapannya MamyPoko Air Fit memang SELESA. Getah pada bahagian paha juga lembut dan sangat sesuai pada kulit baby yang lembut. Begitu juga pada bahagian pinggang. Selain itu pelekatnya pun tahan lama, tidak seperti diapers yang lain.



PRODUCT REVIEW MAMYPOKO (NEWBORN), kelebihan mamypoko,mamypoko newborn, pampers mamypoko terbaik

Okay la, jika korang berminat untuk dapatkan BARANG BAIK Mamypoko Air Fit ni. Korang bolehlah  ke Lazada  sekarang juga dan boleh guna Voucher ni

20LAPOR25

Sebelum mengakhiri entri kali ini, Produk Mamypoko ini merupakan tajaan dari Lazada Malaysia. Sekiranya anda ingin menyertai tinjauan seperti ini pada masa akan datang, sila hubungi affiliate@lazada.com.my untuk menyertai KELUARGA LAZADA!!

5 ulasan:

  1. nice review KG... akak tak pernah guna jenama mummy poko ni tuk anak2... nak buat camana anak-anak buang air sikit tak kerap sangat nak tukar....

    BalasPadam
  2. dulu masa fariza kecik pakai mamypoko..memnag bagus

    BalasPadam
  3. Gud Infoo Kak Gojes... tapi mummy takde anak kecik... hehehe

    BalasPadam
  4. Boleh suggest pada kawan PC ni..kawan kawan PC ramai yang nak bersalin..:)

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...