Breaking News

CEREKARAMA KALAU AKU KAYA

CEREKARAMA KALAU AKU KAYA 

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

CEREKARAMA KALAU AKU KAYA || Cerekarama khas sempena AJL ke 31 yang akan ditayangkan pada sabtu 31 Disember 2016 di TV3 jam 9 malam.Dibarisi oleh beberapa pelakon popular tanah air antaranya Syafiq Kyle, Niena Baharun, Ahmad Iswazir Ismail, Awi Rafael, Kamal Sumbu dan ramai lagi. Telefilem ini telah diarahkan oleh pengarah terkenal masakini iaitu Heykal Hanifah diterbitkan oleh Luqsar Kreatif Sdn Bhd. 

Sinopsis Kalau Aku Kaya

Kalau Aku Kaya berkisar mengenai seorang lelaki iaitu Din yang malas bekerja tetapi sering berangan untuk bergelar orang kaya. Pada suatu hari, dia terjumpa satu bungkusan berwarna hitam yang mengandungi sejumlah wang yang sangat banyak sewaktu mencari barangan untuk dihantar ke kilang kitar semula.

CEREKARAMA KALAU AKU KAYA ,sinopsis drama kalau aku kaya, kalau aku kaya, barisan pelakon kalau aku kaya, lirik lagu kalau aku kaya, peserta AJL ke 31, anugerah juara lagu kali ke 31, cerekarama juala lagu

1 ulasan:

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...