Breaking News

JANGAN TERTIPU DENGAN PAKEJ MENDAKI GUNUNG KINABALU

JANGAN TERTIPU DENGAN PAKEJ MENDAKI GUNUNG KINABALU



Assalamualaikum dan salam sejahtera,


JANGAN TERTIPU DENGAN PAKEJ MENDAKI GUNUNG KINABALU || Sekiranya korang berhasrat untuk mendaki atau menawan puncak Gunung Kinabalu silalah ke Saluran yang betul. Bukannya apa, kita cuba elakkan dari kena tipu. Biarpun tidak semua pihak itu buat penipuan, lebih elok jika kita ke saluran yang BETUL kan. Memang ramai agen-agen pelancongan yang menawarkan harga istimewa, tetapi adalah lebih baik kita tanya sendiri pada pihak berkenaan yang menguruskan hal-hal pendakian tersebut.

Jangan pula bila sudah TERTIPU baru hendak kecoh. Menyesal sejuta kali pun tidak berguna sudah kan. impian untuk menawan Gunung Kinabalu berkecai begitu saja, wang juga melayang. Sekiranya korang hendak mendaki Gunung Kinabalu sebarang pertanyaan bolehlah ke:


atau hubungi

 088-523500(HQ Sabah Parks)
Kamu boleh saja bertanya mengenai pakej mendaki Gunung Kinabalu di talian tertera atau di page berkenaan. Apa yang pasti maklumat PASTINYA BETUL jika anda melalui saluran YANG BETUL.

Post ini KG ambil dari FB sebelum ianya dipadam. Mohon maaf, bukan niat untuk aibkan sesiapa. KG hanya kongsikan supaya orang lain lebih berhati-hati kelak. Okey sekian.

Tiada ulasan

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...