Breaking News

SHOPBACK MALAYSIA || Shopping Online di FashionValet dan Dapatkan Cashback!!

SHOPBACK MALAYSIA || Shopping Online di FashionValet dan Dapatkan Cashback!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

ONLINE SHOPPING || Siapa yang tidak suka shopping?KG saangat suka shopping lebih-lebih lagi secara online. Mustahil korang tidak suka shopping bila korang online shopping lepas tu dapat cashback yang akan dibayar ke akaun bank korang( cukup syarat RM10 redeemable). Cashback yang kita terima adalah berbeza mengikut merchant. Antara merchant di ShopBack ialah Lazada, Agoda, Zalora, FashionValet ,Althea, Go Shop dan banyak lagi.


FashionValet  (FV) bukanlah asing bagi peminat fesyen tempatan yang suka membeli-belah secara online. Pengasasnya, Vivy Sofinas Yusof, 25, bersama suaminya, Fadzarudin Anuar, 25, merupakan antara pelopor butik dalam talian sejak empat  tahun yang lalu. Keunikan FV adalah kerana menyediakan pelbagai produk di bawah satu bumbung. Antaranya ialah pakaian wanita dan muslimah, pakaian kanak-kanak, aksesori, produk kecantikan serta kasut. Bermula dengan 10 jenama pada awal pembukaan FV, kini FV sudah mempunyai kira-kira 300 jenama bukan sahaja dari  Malaysia, malah ada produk yang diimport dari Singapura, Indonesia dan Thailand.

ALTHEA pula merupakan website untuk online shopping barangan kosmetik dari korea. kG lihat sekarang semakin ramai yang menggunakan kosmetik korea, dan ramai juga yang menjual kosmetik korea dengan harga yang berbeza-beza. Tetapi dengan adanya Althea korang akan lebih berpuashati shopping kerana setiap pembelian dalam talian, korang akan dapat CASHBACK!

GO SHOP  ialah cara membeli-belah yang seronok dan menghiburkan di pelbagai platform menerusi TV, laman web dan peranti mudah alih.

Dimusim perayaan ni mood membeli-belah KG memang tengah tinggi, tambahan lagj dengan adanya bantuan khas raya RM500 dan ditambah lagi dengan RM400 (BR1M). Maka KG lebih berminat untuk online shopping aje yang mana ianya jimat masa serta tenaga, lepas tu boleh dapat cashback lagi!. KG shopping pakaian di FashionValet aje kerana banyak pilihan terkini dan yang penting dapat cashback tu..hehe... Semestinya di ShopBack Malaysia la.


KG kongsi sedikit Info Tentang ShopBackShopBack merupakan laman web atau perantis yang memperkenalkan urusan jual beli terbaru secara online di Asia Tenggara sejak September 2014 bermula. Sehingga sekarang ShopBack mempunyai ibu pejabat di Malaysia, Singapore, Taiwan, Indonesia dan Filipina. Untuk lebih mudah korang faham jom kita shopping je di ShopBack Malaysia, yang mana ada macam-macam online store seperti Althea, Go Shop, Lazada, Taobao, Ebay, Hermo, FashionValet  dan banyak lagi. Tapi sebelum itu Kita kena create akaun, shopping macam biasa, buat bayaran kemudian ShopBack akan transfer kan cash ke akaun kita. Menarik bukan?Apalagi, jom register bersama Shopback Malaysia.






2 ulasan:

  1. Saya sudah joint dalam shopback.. memang best sangat.. nak tunggu dapat rm10 memang sukar jugak.. chaiyok2 !!

    BalasPadam
  2. Wahh..byaknya medium online shopping yg akak tahu.. sy setakat nie tidak pernah lgi beli secara online haha.. sbb ada masalah dr segi alamat..

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...