Breaking News

HANYA AKU

SINOPSIS DRAMA HANYA AKU

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

HANYA AKU|| Cerekarama khas sempena AJL ke 31 yang akan ditayangkan pada sabtu 24 Disember 2016 di TV3 jam 9 malam.Lakonan Amar Baharin,Tash Yong, Sabhi Saddi, Indah Emeerlda, Azar Azmi dan ramai lagi. Drama ini diarahkan oleh Samsul Lizam dan terbitan Primeworks Studios.

SINOPSIS HANYA AKU

Bertahun-tahun Erin mencari suaminya, Malik yang terlibat dalam sebuah kemalangan. Erin bertemu dengan Iqram dan menyangka bahawa Iqram adalah suaminya, walhal Iqram adalah kembar suaminya.



Sinopsis cerekarama hanya aku, barisan pelakon hanya aku, ost hanya aku, hanya aku hyper act, cerekarama khas sempena AJL 31,anugerah juara lagu ke 31, peserta ajl 31,

Tiada ulasan

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...