Breaking News

SLOT AKASIA TV3 : BIAR AKU JADI PENUNGGU

SLOT AKASIA TV3 : BIAR AKU JADI PENUNGGU

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

SLOT AKASIA TV3 : BIAR AKU JADI PENUNGGU  || Sudah pun mula bersiaran semalam. Demam drama 7 Hari Mencintaiku sudah berakhir, mampukah drama baru ini membuat ramai yang demam? Malang sekali entri KG pasal drama 7 Hari Mencintaiku masih DRAFT!!! Huhu..ingatkan sudah lama post. Drama BIAR AKU JADI PENUNGGU menampilkan Janna Nick dan Ashraff Muslim sebagai watak utama. Kalau baca sinopsis novel memang cerita ni sedih. Dipihak Iffat Hamani (Janna Nick) la. Korang yang belum baca sinopsis novel ni bolehlah membaca di 


OST BIAR AKU JADI PENUNGGU

SLOT AKASIA TV3 : BIAR AKU JADI PENUNGGU, sinopsis drama biar aku jadi penunggu, ost drama biar aku jadi penunggu, koleksi lagu-lagu dalam drama biar aku jadi penunggu, tonton online drama biar aku jadi penunggu, tonton online full episod biar aku jadi penunggu

Tiada ulasan

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...