Breaking News

GIVEAWAY RAYA BY MRS PIP

GIVEAWAY RAYA BY MRS PIP

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

GIVEAWAY RAYA BY MRS PIP || Lagi dua minggu kita berada di bulan Ramadhan lepas tu beralih ke Bulan Syawal. Demi menyokong rakan blogger, KG menjoinkan diri dalam giveaway yang Mrs Pip anjurkan ini. Korang juga dijemput sertai, manatau bertuah untuk dapat shawl atau ada hadiah misteri lain?hehehe. Syaratnya pun mudah saja, jadi mari kita join ramai-ramai.

Pengalaman terindah di bulan puasa yang pernah KG lalui ialah, bila dipenghujung puasa tu dalam dua atau tiga hari lagi KG dan adik-beradik dapat berkumpul bersama-sama untuk berbuka puasa di rumah mama dan bapa. Kakak yang tinggl di seberang laut sana pun balik bersama keluarganya, adik-adik KG pun balik sama dan abang-abang serta kakak KG yang seorang lagi juga turut bersama-sama berbuka puasa. Apa yang indahnya dengan berbuka puasa bersama-sama? Memang la istimewa sebab masing-masing sudah berkeluarga dan ada kerjaya, bukan dapat berkumpul selalu macam dulu-dulu semasa masih bujang-bujang. Yang ni berkumpul semuanya ada, bersama anak-anak masing-masing. Memang meriah rumah mama dan bapa KG. Bagi KG itulah pengalaman terindah KG dibulan puasa.

Korang pulak? Apa pengalaman terindah masa bulan puasa? Jom la kongsikan dengan menyertai giveaway Mrs Pip ni. Syaratnya mudah saja.


syarat-syarat Giveaway Raya by Mrs Pip ni sangat mudah :-

1/ Buat tajuk "Giveaway Raya by Mrs Pip" dan letakkan banner di entry tersebut, dan backlink-kan semula

2/ Follow blog Mrs Pip 

3/ Follow Google+ Mrs Pip

4/ Kongsikan (secara ringkas) pengalaman terindah di Bulan Puasa yang anda pernah lalui

contoh #1: Pengalaman terindah di bulan puasa saya ialah berbuka puasa bersama Perdana Menteri ...

contoh #2: Pengalaman terindah di bulan puasa yang pernah saya lalui ialah boerjaya mengerjakan umrah di tanah suci Mekah ...

5/ dah siap buat entry? jangan lupa letakkan link entry anda di kotak komen di bawah :)



1 ulasan:

  1. singgah dr segmen yg sama..gud luck ya
    https://umifuzy.blogspot.my/2017/06/giveaway-raya-by-mrs-pip.html

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...