Breaking News

DRAMA RED VELVET

SINOPSIS DRAMA RED VELVET


Sinopsis dari kulit novel

Helena tidak mempedulikan tohmahan mahupun kata-kata nista orang sekeliling bila dia ingin berkahwin dengan Fareeq yang merupakan suami orang. Lantaklah! Janji dia bahagia. Malangnya, Fareeq tidak menepati janjinya untuk mengahwini Helena. Perbuatannya itu menyebabkan Helena kecewa setengah mati.
Dalam mengharungi kehidupannya yang huru-hara, Helena bertemu dengan Izzat yang sinis, ego, berlagak tak bertempat. Semua ini menambahkan kekusutan di kepala Helena. Baker bajet hot yang bekerja di bakeri cabuk itu sentiasa mencari pasal dengan Helena. Ada sahaja yang tak kena di matanya. Dan keadaan semakin tegang apabila keadaan memaksa Helena bekerja dengan Izzat di bakeri yang sama. 
Hinggalah… hati mereka bertaut dengan kasih. Namun, rahsia Helena terbongkar sewaktu mereka berdua asyik menyulam cinta. Macam mana bila lelaki yang anti homewrecker, berdepan dengan homewrecker itu sendiri?
“Mungkin dia tak sweet macam kek bergula, Tak berharta seperti putera raja, Tapi cintanya yang paling manis di jiwa.”


Barisan Pelakon Drama Red Velvet

Alif Satar sebagai Izzat
Neelofa sebagai Helena
Hafidz Roshdi sebagai Fareeq
Amira Othman sebagai Suhaila
Alif Hadi sebagai Daniyal
Nina Nadira sebagai Izzati
Fatin Afeefa sebagai Sophie
Nadya Syahera sebagai Biha
Sharifah Shahora sebagai Pn Faizah
Hani Clevergirl sebagai Aida
Nasz Sally sebagai Kuza


sinopsis drama red velvet, barisan pelakon drama red velvet,ost drama red velvet,drama novel adaptasi,adaptasi,tonton online red velvet,kek red velvet,tonton online red velvet




3 ulasan:

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...