Breaking News

FLIGHT CAMPAIGN DARI TRAVELOKA - MAKE 11.11 FLY!

FLIGHT CAMPAIGN DARI TRAVELOKA - MAKE 11.11 FLY!


Assalamualaikum dan salam sejahtera,

FLIGHT CAMPAIGN DARI TRAVELOKA - MAKE 11.11 FLY! || Traveloka memang sudah tidak asing lagi dengan kita semua. Memang sudah sangat dipercayai ramai kerana memudahkan mereka yang suka melancong mendapatkan percutian idaman mereka. Jika disebut percutian bajet, percutian mewah atau trip atas urusan kerja, semuanya ada dan mudah dengan adanya TRAVELOKA.

Betulkah tidak? Ya! Memang Betul. Semua urusan  merancang percutian melalui Traveloka menjadi sangat mudah kerana hanya melalui proses 2 dalam 1. Selain kita menempah tiket penerbangan, kita boleh menempah tempat penginapan dalam satu aplikasi atau boleh direct terus melalui lama web Traveloka. Ataupun korang boleh download aplikasi Traveloka ke telefon pintar korang bagi memudahkan korang bandingkan sendiri harga, menempah tiket penerbangan atau merancang perjalanan seterusnya.

Traveloka menjadi pilihan ramai orang  terutamanya mereka yang suka bercuti kerana dua sebab utama ini. Dan saya sendiri juga melihat kepada dua sebab ini memilih Traveloka. Pertama, Memudahkan. Seperti yang semua orang tahu betapa menariknya Traveloka ini kerana kita dapat membuat pilihan paling berbaloi untuk tempahan tiket penerbangan dan hotel penginapan kita ke destinasi pilihan. Semuanya dalam satu platform saja! Kedua, Menguntungkan. Siapa yang untung? Bukan saja Traveloka yang untung, kita sebagai pelanggan berasa untung kerana hanya di Traveloka, kita akan mendapat harga bersih dan jujur. Apa yang kita lihat semasa hendak membuat tempahan tersebut maka harga itulah yang kita akan bayar. Tiada caj tambahan atau caj tersembunyi. Hebat bukan.

Berikut adalah Laluan Penerbangan Paling Top di Traveloka, Penerbangan Ke Langkawi, Bangkok, Bali, Singapore, Penang, Taipei, Kota Kinabalu, Kuching, Hongkong, Bandung, Jakarta, Lombok, Phuket, Kuala Lumpur dan Sydney. Traveloka kini membuat kempen penerbangan istimewa

FLIGHT CAMPAIGN DARI TRAVELOKA - MAKE 11.11 FLY!




MAKE 11.11 FLY!! Apa maksudnya? Mesti korang tertanya-tanya kan.  Perasan atau tidak, sana-sini orang menyebut tentang tarikh 11.11. Kenapa dengan tarikh tersebut? Ada apa istimewanya dengan tarikh tersebut? Tahukah korang pada tarikh 11.11.2017 pihak Traveloka melancarkan kempen penerbangan ISTIMEWA(SALE). SALE maknanya harga tiket penerbangan pada tarikh tersebut pada kadar yang murah.

Jadi, apa tunggu lagi? Rebutlah peluang ini untuk membuat tempahan untuk percutian idaman anda sbelum terlewat. Bagi pasangan yang hendak meraikan atau menyambut Hari Ulangtahun Perkahwinan ataupun hendak berbulan madu, inilah masanya untuk membuat tempahan. Ataupun untuk sesiapa yang sedang memikirkan hadiah istimewa untuk sahabat baik, ibu bapa, bakal pengantin atau sesiapa saja. Tiket penerbangan untuk percutian adalah salahsatu hadiah yang akan menggembirakan si penerima. 

Jadi apa salahnya, jika korang menaja percutian sempena SALE atau kempen penerbangan istimewa 11.11 dari Traveloka ini.  Keistimewaannya membolehkan sesiapa melancong ke mana saja, minima 2 pax termasuk penerbangan pergi dan balik. Kempen ini hanya berlangsung selama 3 hari saja itu 10, 11 dan 12 November 2017. Ingat...Hanya 3 Hari saja. Jadi jangan buang masa lagi. Untuk ketahui lebih lanjut mengenai kempen ini, korang boleh melayari sendiri  laman web rasmi Traveloka di SINI.

Apa itu TRAVELOKA?


TRAVELOKA adalah sebuah syarikat yang menyediakan perkhidmatan untuk tempahan tiket penerbangan dan tempahan hotel secara atas talian. Traveloka menghidangkan lebih 100,000 penerbangan dan 100,000 hotel diseluruh dunia.

Antara syarikat-syarikat penerbangan yang berkerjasama dengan traveloka dalam mengeluarkan Tiket  dan menyediakan penerabangan ialah  Air Asia, Malindo Air, Malaysaia Airlines, Lion Air, Firefly, Tiger Air, Thai Air Asia, X, Jetstar, Garuda Indonesia, Sriwijaya Air, Citilink, KLM, Scoot, Thai Lion Air, Vietnam Airlines, Vietjet, Thai Airways, Cebu Pacific, Singapore Airlines, Xpress Air, Cathay Pacific, China Southern Airlines, Thai Smile, Silk Air, Jepun Airlines, Hongkong Airlines, Qantas Airlines, Saudi Arabian Airlines, Royal Brunei, Turkish Airlines, Jet Airways, Etihad Airways, Srilankan, Korean Air, Qatar Airlines, Air China, Eva Air, China Airlines, Emirates, Trigana Air, Oman Air, Philippine Airlines, China Eastern Airlines, Xiamen Airlines, Kal Star Airlines, Nok Air, Bangkok Airways, Lufthansa, American Airlines, Air France, Asiana Airlines, United Airlines, Virgin Australia, Delta Airlines dan Finn Air. Traveloka juga menyediakan Kemudahan untuk menunjukkan laluan penerbangan dengan harga promo, iaitu Tiket terakhir kejatuhan harga jualan atau telah mendapat diskaun dari setiap syarikat penerbangan.

Kenapa Menempah Dengan TRAVELOKA?


Pastinya anda tertanya-tanya mengapa mesti menempah dengan Traveloka? Ada 7 SEBAB kenapa mesti menempah dengan traveloka, mari kita lihat :

Hasil Carian Yang Meluas


Cari dan bandingkan sendiri syarikat penerbangan daripada syarikat penerbangan Malaysia Airlines, Air Asia, Malindo Air, Cathay Pacific dan banyak lagi syarikat penerbangan yang lain dengan adanya 100,000 laluan di dalam Asia Pasifik dan Eropah.

Harga Jujur

Semua harga yang tersenarai adalah termasuk cukai, surcaj dan yuran pembayaran. Tiada caj tersembunyi.

Algoritma Pintar

Dapatkan hasil yang terbaik seperti harga, tempoh perjalanan, masa transit dan gabungan penerbangan dengan teknologi pintar.

Jaminan Transaksi Terjamin


Keselamatan dan privasi urusniaga atas talian anda dilindungi oleh Rapid SSL. Menerima pengesahan segera dan e-tiket secara langsung ke kotak emel anda.

Pelbagai Pilihan Cara Pembayaran

Lebih banyak cara pembayaran untuk semua orang! Bayar melalui kad kredit, kad debit, pembayaran atas talian atau di 7-Eleven dengan tiadanya yuran transaksi.

Rakan Kongsi Pembayaran

Kami bekerjasama dengan servis pembekal pembayaran yang boleh dipercayai untuk memastikan setiap transaksi berjalan dengan lancar.

Rakan Kongsi Syarikat Penerbangan

Rakan kongsi syarikat penerbangan domestik dan antarabangsa. Kami bekerjasama bersama pelbagai syarikat penerbangan diseluruh dunia untuk mendapatkan anda pergi ke mana saja yang anda inginkan.

Bagaimana? Setelah membaca tentang kempen istimewa penerbangan pada 11.11 dari Traveloka dan maklumat tentang Traveloka. Pastinya saat ini korang sudah terfikir untuk membuka laman web Traveloka kan. Sila ke laman Traveloka. Apa yang pasti... Traveloka menjanjikan harga tiket penerbangan yang murah dan berbaloi untuk setiap percutian yang ada impikan. Bukan saja tiket penerbangan, malah anda boleh menempah sekali dengan hotel penginapan di destinasi percutian pilihan anda.
Seperti kata iklan dalam kaca TV. Mengapa bayar lebih? jika anda boleh mendapatkan harga lebih murah ke destinasi pilihan anda melalui TRAVELOKA? Cepat...cepat, agar tidak ketinggalan dengan kempen istimewa ini. MAKE11.11 FLY! Sesiapa saja boleh melancong apabila tiket murah. Ambillah peluang ini, kerana bukan selalu ada kempen sebegini. Jika adapun mungkin tidak sama dengan kelebihan dan keistimewaan yang ada pada kempen Make 11.11 Fly.

Akhir kata dari ahkak, jangan tunggu lama-lama lagi untuk menerjah laman web rasmi Traveloka di SINI. Jom...cuti-cuti hujung tahun dengan menempah di Traveloka. Pasti anda tidak rugi apa-apa. Traveloka Terbaikkkk.


FLIGHT CAMPAIGN DARI TRAVELOKA - MAKE 11.11 FLY!, traveloka, apa itu traveloka, kempen penerbangan traveloka

4 ulasan:

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...