Breaking News

GIVEAWAY MIAKASSIM DOT COM 10 TAHUN

GIVEAWAY MIAKASSIM DOT COM 10 TAHUN


Assalamualaikum dan salam sejahtera,

GIVEAWAY MIAKASSIM DOT COM 10 TAHUN|| Sedang berlangsung dan akan tamat pada 20 November 2017 11.59 malam. Maknanya masih ada masa untuk korang sertai Giveaway ini. Ahkak merajinkan diri menaip entri ini kerana menyokong rakan blogger. Hehehe. Kak Mia kata tidak perlu karang sampai 300 patah perkataan tapi ahkak mau juga mengarang kunun. 

Ada 2 cara untuk menyertai giveaway kak Mia tu. Pertama melalui blog dan kedua melalui facebook. So, KG lebih rajin join melalui blog. Jika diminta bercerita tentang blog Kak MiaKassim, KG bukan kenal sepenuhnya dengan Kak Mia ni. Ya, mula-mula kenal pun melalui group whatsapp(Sabahan Blogger)dan baru tahu bahawa Kak Mia ni Blogger dari Sabah. Aik na...kita-kita juga bai ni kan Kak Mia. KG memang tidak pernah limpas(masuk/lalu) di blog Ka Mia ni sebelum mengenali beliau. Setelah kenal digroup barulah KG menerjah ke blog beliau di SINI Blog Kak Mia ni super simple tapi menarik dan sedap mata memandang.

Korang...yang belum join giveaway ni, marilah sama-sama meriahkan GIVEAWAY MIAKASSIM DOT COM 10 TAHUN. Hadiah-hadiahnya menarik dan lumayan gitu. Namun apa yang penting KG menyertai untuk memeriahkan giveaway Kak Mia sambil mengeratkan silaturrahim sesama blogger.

GIVEAWAY MIAKASSIM DOT COM 10 TAHUN, SABAHAN BLOGGER,BLOGGER,

JOM JOIN DENGAN KLIK DI BANNER ATAU DI SINI


4 ulasan:

  1. Good luck untuk kontes tu.
    Nanti ada kelapangan saya akan join kot...Insyaa Allah.

    seorangencik.com

    BalasPadam
  2. Salam KG.
    Tq sudi join giveaway Kmia. Tunggu keputusannya 25hb ni.

    BalasPadam
  3. Datang dari GA yang sama..Good Luck..

    http://anumabdullah93.blogspot.my/2017/11/giveaway-miakassim-dot-com-10-tahun.html

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...